Ne elégedj meg az átlagossal

Ha valaki megkérdezi tőlem, hogy mivel telt el az utóbbi öt évem, hogy az átlagos család és kutya, na és gyereknevelés helyett én biztosan azt fogom mondani, hogy a vállalkozásom kialakításával és felépítésével. Nem volt könnyű ez az út, de azt mondhatom így visszatekintve, hogy sikeres lett, hiszen a céges eredmények, az alkalmazottak és a partnerek visszajelzései mind-mind azt mutatják, hogy nem csak jól, hanem tökéletesen sikerült véghez vinnem azt amit elterveztem.

Ha valaki megkérdezi mindemellé azt is, hogy mi a titka annak, hogy ennyire tökéletesen sikerült életem egyik eddigi legnagyobb projektje, vagyis a sikeres vállalat kialakítása, akkor azt tudom neki mondani, hogy a sikerem titka, hogy mindig maximálisan profi és szakmailag jártas, megfelelő emberi hozzáállással rendelkező partnerekkel tartok csak kapcsolatot. Ez egészen a marketing tanácsadótól az iphone szerviz csapatig működik, hiszen nagyon sokszor ott buknak el a tulajdonosok vagy vezetők, hogy a kisebb feladatokat hajlamosak kevésbé fontosnak minősíteni, amivel viszont hatalmas hibát követnek el. Nálunk ugyanis végzetes problémát és ügyfélvesztést okozhat, ha egy-egy készülék hiba miatt sokáig nem elérhető egy ügyintéző. Így tehát nálunk az iphone szerviz is kifejezetten stratégiai pont, amit hála a jó égnek az iszereles csapata teljeskörűen és maximális profizmussal ellát. Számtalanszor mutatta már meg magát, hogy szinte az egyik legfontosabb külsős szolgáltatás az övék, hiszen nagyon gyorsan és hihetetlen eredményekkel képesek még egy tejesen összeroncsolódott telefonról is lementeni az adatokat például. Nem szabad megelégedni az átlagossal sosem! Mindig a profit és a maximális eredményeket kell hogy keresse az ember. Ezt tudom javasolni mindenkinek aki most áll neki a cégalapítás nehéz és rögös útjának.